Job Description
- Payroll and Benefits Administration
- Employee Database Administration
- Employee Engagement
- Performance Management
- Ensures Compliance with Company Policies and Procedures
- Development and Training
Job Requirements :
- Bachelor’s degree or equivalent experience in Human Resources or related area.
- Min. 1 year of experience working in Human Resources.
- Strong interpersonal and communications skills.
- Experience with Microsoft Office (Excel, Outlook)
- Experience with HR software (Sunfish HR) – an advantage
- Experience with Edabu & SIPP – an advantage
Send Your Resume to Us
hr.karada.officer@gmail.com
Subject: Full Name_HR Officer
Additional Information
Company Overview
KARADA bukanlah tempat pijat, kami bukan pijat tradisional Indonesia, pijat ala Tiongkok, pijat Shiatsu ala Jepang, atau pun Chiropractic. Kami menganalisa setiap teknik di dunia, mengembangkan, memilah dan akhirnya membentuk teknik khusus yang disebut sebagai AP Balance.
AP Balance adalah terapi yang berfokus mengidentifikasi penyebab ketidak-nyamanan pada tubuh, meningkatkan aliran darah dan memperbaiki postur tubuh Anda. Kami mempromosikan inovasi dalam perawatan kesehatan, memberikan layanan sesuai dengan kebutuhan pelanggan kami.
Company Photos
Additional Information Company
Apply This Job